08/11/2023

Buitengewoon knutselen

Lions Meppel heeft het vakantiehuis Villa Buitengewoon op het vakantiepark Westerbergen grondig onderhanden genomen. Delen van het dak waren aan vervanging toe en extra isolatie is aangebracht. Het vakantiehuis is bedoeld voor mensen met een handicap en is van alle gemakken voorzien. Ze kunnen er tegen gereduceerd tarief gebruik van maken.

Villa Buitengewoon is van Lions Meppel, die het beheer en onderhoud onder zijn hoede heeft. Volgens Johan Ovinge van de Lions was het hoog tijd om weer groot onderhoud te doen en de nodige zaken te renoveren. “Met behulp van leden van Lions Meppel hebben we deze klus geklaard.”

De materialen zijn ter beschikking gesteld door Rockpanel Nederland en Bouwcenter Concordia uit Meppel.

Voor meer informatie zie ook  www.villabuitengewoon.nl